sobota, 2 stycznia 2016

Początki :v

Witajcie ludziska!
Jako osoba początkująca wypadałoby się na początku przedstawić. Jak uważacie? Więc tak--->mam 16 lat, chodzę do 1Lo, mieszkam w woj.podlaskim. Mam wiele różnorodnych zainteresowań. Głównie interesuje się jezdziectwem, a także jazdą na rolkach i pływaniem.

Z serii #ULUBIONE :V

ULUBIONY KOLOR: błękitny
ULUBIONE DANIE: rosół, pizza i naleśniki
ULUBIONY DESER: lody
ULUBIONY YOUTUBER: Rezi
ULUBIONE PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE: YouTube, Facebook, Instagram i Snapchat
ULUBIONE ZAJĘCIA W CZASIE WOLNYM: spotkania z przyjaciółmi, podróże i zwiedzanie ciekawych miejsc (jestem osobą ciekawą świata ^^)
ULUBIONY PRZEDMIOT W SZKOLE: w-f zdecydowanie :)

Jeśli chcecie wiedzieć o mnie więcej piszcie pytania w komentarzach! Chętnie odpowiem! Mam nadzieje, że mnie polubicie! :))

Zachecam również do odwiedzenia:
                                  Snapa


                              Instagrama

                              Facebooka
Pozdrawiam! Obserwujcie! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz