niedziela, 3 stycznia 2016

Mróz, chłód a zimy brak! ❄❄❄


                   Hou hou hou moi drodzy!

Co słychać? Jak mija wam dzień? Ja to się trochę nudzę, ale przynajmniej mam czas na blogowanie :) Na dworze tak zimnooo...
Brrr...❄❄❄ Z takiego właśnie powodu wolę lato 🌞A wy jaką porę roku lubicie najbardziej? Czy wy również tak jak ja nie odczuliscie tych świąt? Może to przez to, że brak śniegu? Czas tak szybko leci? Więcej tych przygotowań niż świętowania? No dobra koniec o tym święta niestety tak szybko minęły. Dzisiaj tak jak wspomniałam trochę mi się nudzi więc porobiłam parę zdjęć. Mam nadzieję, że dzięki temu lepiej się ze mną zapoznacie. Jak wam się podobają? Piszcie w komach. A właśnie zamierzam także nagrać wam kilka ciekawych filmików. Liczę, że się spodobają 😉

2 komentarze:

  1. bardzo ładne zdjęcia
    Ja wolę zimę, ale ubolewam bo teraz nie ma śniegu.
    Oczywiście ja jako zwolenniczka tej pogody która teraz jest poszłam wczoraj na łyżwy i tak się wywaliłam, że teraz siedzę przed komputerem z bandażem na nodze ehh
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://zufav.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło,że ktoś odwiedza mój blog z chęcią zaobserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń