wtorek, 5 stycznia 2016

                 Witajcie moi drodzy!
Co słychać? Jak mija wam dzień?
Na początek chciałbym was przeprosić ze ostatnio nie wstawiałam żadnych postów, ale zaczęła się szkoła :v No i sami wiecie...
Tyle tej nauki, a szczególnie teraz, bo zbliża się półrocze i wystawianie ocen :(( MASAKRA! Ja to się po prostu nie wyrabiam. Macie podobnie? Ale nie martwcie się postaram się znaleźć czas także na bloga ;) nie opuszczę was :) Jestem bardzo zadowolona, że coraz więcej osób odwiedza mój profil i czyta moje posty. Dziękuję bardzo! Dobra a teraz wracając do tematu szkoły ^^ Czy tylko mi nie chce się wstawać tak wcześnie? Jeśli chcecie wiedzieć to wstaje 5.30 a do szkoły dojeżdżam autobusem. Mniejsza o to, że do szkoły samochodem mogę dojechać w 10-15 min, a autobusem jadę dłużej niż godzinę ;@ Pozdrawiam taka jazdę! Nie dość, że autobus jest tak mały i ledwo kto się pomieści to na dodatek można zamarznąć. Wcale nie żartuje :# Widać kierowca próbuje być oszczędny. W szkole ogólnie jak dla mnie jest spoko, ale to wyłącznie ze względu na klasę i nasze wszystkie odpały ( jeśli chcecie wiedzieć co się wyrabia u nas w szkole piszcie w komach. Chętnie poświęce na to kolejnego bloga XD). Jeśli chodzi o naukę to jest jej na prawdę dużo.
Wiele osób pyta mnie jak sobie radzę z tym wszystkim?  Odpowiedź jest prosta----> siedzę do 24.00 xD no ale skoro chce w życiu coś osiągnąć to musze się trochę namęczyć i postarać :)) A wy co sądzicie o szkole?

                          Pozdrawiam!

            PS. Życzcie mi powodzenia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz